catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketing konkurenceschopnosti...
Description
Marketing konkurenceschopnosti
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Čichovský, Ludvík, 1956-
(Author)
Format:
Book
Language:
Czech
Published:
Praha :
Radix,
2002
Edition:
Vyd. 1.
Subjects:
marketing
konkurenceschopnost
Marketing
Competition
příručky
ISBN:
8086031357
Physical Description:
270 s. ; 21 cm
Cover
Table of contents
Holdings
More Information
Staff View
Description
Bibliography:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
8086031357
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s. : bakalářská práce
by: Štefánek, Radoslav
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketing for competitiveness : Asia to the world! : in the age of digital consumers
by: Kotler, Philip, 1931-, et al.
Published: (2017)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod = New marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness : teze disertační práce
by: Pilík, Michal, 1978-
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingové komunikace a konkurence = Marketing communication and competition
by: Pavlů, Dušan, 1948-
Published: (2007)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketing na rozhraní dvou tisíciletí
by: Čichovský, Ludvík, 1956-
Published: (2001)
×
Loading...