Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Armatury Group a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hill, Marek (Dissertant)
Other Authors: Zámečník, Roman, 1972- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 50 listů, i příl.

Cover

LEADER 01079ctm a22002897a 4500
001 8252
003 CZ ZlUTB
005 20240830152547.0
008 020802s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Hill, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Armatury Group a.s.  |h [rukopis] /  |c Marek Hill, vedoucí práce : Roman Zámečník 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 50 listů, i příl. 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a motivace  |7 ph115358  |2 czenas 
650 0 4 |a obchodní zástupci 
650 0 7 |a personální management  |7 ph115721  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zámečník, Roman,  |d 1972-  |7 mzk2008430737  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Ústav podnikové ekonomiky  |7 mzk2005266512  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8252  |d 8252 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002HILLM  |7 1  |8 MANUS  |9 13948  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/HILL,M.  |p 420019006124  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10