catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketing :
Description
Marketing : základy a postupy
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Foret, Miroslav
(Author)
Format:
Book
Language:
Czech
Published:
Praha :
Computer Press,
2001
Edition:
Vyd. 1.
Subjects:
distribuce
MARKETING
marketingová komunikace
propagace
reklama
spotřebitelé
ISBN:
807226558X
Physical Description:
x, 162 s.
Cover
Table of contents
Holdings
More Information
Staff View
Description
ISBN:
807226558X
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komunikace zaměstnanců společnosti Carrefour se zákazníky diplomová práce
by: Zlá, Vendula
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Propagační kampaně v marketingových komunikacích : učební text
by: Svoboda, Václav, 1940-
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Psychologické působení reklamy firmy Husqvarna na spotřebitele bakalářská práce
by: KRAJČA, Zbyněk
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Studijní opory III : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketing communications
by: Eagle, Lynne
Published: (2015)
×
Loading...