catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza obnovení tradičního vý...
Description
Analýza obnovení tradičního výrobku firmy Vysočina, a.s. Hodice bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Bakajová, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Chovancová, Miloslava, 1952-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
SWOT
Vysočina (Hodice, Česko)
marketingový mix
marketingový výzkum
masný průmysl
postavení na trhu
produkt nový
salámy
bakalářská práce
Physical Description:
60 l., [2] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Rozbor konkurenčního postavení firmy Masný průmysl - Krásno, spol. s r.o.
by: Satin, Lumír
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu
by: Konůpková, Eva
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nových výrobků firmy Hanácký masokombinát Olomouc, a.s.
by: Jarošová, Gabriela
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ověření možnosti realizace daného výrobku diplomová práce
by: Kopeček, Milan
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku na trh firmou Limova, s.r.o.
by: Větrovec, Jiří
Published: (2002)
×
Loading...