Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice = The use of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopečková, Martina, 1984- (Dissertant)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
Series: Teze disertační práce
Subjects:
ISBN: 9788074544972
Physical Description: 50 stran : ilustrace ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02621nam a2200637 i 4500
001 80925
003 CZ ZlUTB
005 20220331125451.0
007 ta
008 150714s2015 xr a f m 000 0 cze
999 |c 80925  |d 80925 
015 |a cnb002707091 
020 |a 9788074544972  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)918014821 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.127.8  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Kopečková, Martina,  |d 1984-  |7 utb2012733116  |4 dis 
245 1 0 |a Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice =  |b The use of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic : teze disertační práce /  |c autor: Martina Kopečková 
246 3 1 |a Use of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2015 
300 |a 50 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Teze disertační práce 
500 |a "Studijní obor: 6208V038 Management a ekonomika" 
500 |a 30 výtisků 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a product placement  |7 ph694860  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a product placement  |7 ph694860  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a product placement  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a product placement  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 pbl 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOPEČKOVÁM  |7 0  |8 BOOK  |9 134984  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2015-08-20  |i 67160  |o K/KOPEČKOVÁ,M.  |p 420010161525  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01