Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ

Metodika her pro děti mladšího školního věku rozvíjející emoční kompetence, sociální způsobilosti i emoční a sociální inteligenci. Příručka pro učitele.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lisá, Elena (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Portál, 2010
Edition: Vyd. 1
Subjects:
ISBN: 9788073677466
Physical Description: 124 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03713cam a2200589 a 4500
001 80840
003 CZ ZlUTB
005 20190826011031.0
007 ta
008 100608s2010 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb002110626 
020 |a 9788073677466  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)693925447 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h slo 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 316.346.32-053.5  |2 MRF 
080 |a 37.032/.035  |2 MRF 
080 |a 316.61  |2 MRF 
080 |a 37.091.33:316.6  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
080 |a (076.1)  |2 MRF 
100 1 |a Lisá, Elena  |7 xx0122361  |4 aut 
245 1 0 |a Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ /  |c Elena Lisá a kol. ; [převod ze slovenštiny Kateřina Slavíková] 
250 |a Vyd. 1 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2010 
300 |a 124 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Metodika her pro děti mladšího školního věku rozvíjející emoční kompetence, sociální způsobilosti i emoční a sociální inteligenci. Příručka pro učitele. 
520 |a Zřejmě díky internetu dochází ke snížení podílu přímé komunikace mezi lidmi, což je patrně jednou z příčin nárůstu počtu dětí neschopných přiměřeně komunikovat s okolím a přizpůsobit se dětskému (třídnímu) kolektivu, nerespektujících společenská nebo skupinová pravidla či autority. Ve výchově a vzdělávání je proto třeba rozvíjet ve větší míře sociální schopnosti a dovednosti, tedy sociální kompetence. Text se zaměřuje na děti mladšího školního věku, pro něž je program koncipován. Publikace obsahuje 32 her na 5 různých komunikačních témat: ve hře si děti osvojují zásady dialogu a zdvořilosti v komunikaci, učí se naslouchat, odolávat případné manipulaci nebo zvládat impulzivitu druhých i svou vlastní. Autorky uvádí zásady skupinové práce, zvláštnosti při realizaci her a popis důležité zpětné vazby - řízené diskuse, která by měla vyjasnit jednotlivé názory a postoje. 
650 0 7 |a děti školního věku  |7 ph119714  |2 czenas 
650 0 7 |a osobnostní a sociální výchova  |7 ph351300  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální dovednosti  |7 ph138866  |2 czenas 
650 0 7 |a sociálněpsychologické hry  |7 ph173208  |2 czenas 
650 0 9 |a school children  |2 eczenas 
650 0 9 |a social skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a personal and social education  |2 eczenas 
650 0 9 |a social psychological games  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 7 |a pracovní listy  |7 fd250497  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
655 9 |a activity pages  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 4 
993 |a 201508  |b 22 
901 |b 9788073677466  |f 1. vyd.  |o 20101011 
998 |a 004296346 
999 |c 80840  |d 80840 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 373LISÁE  |7 0  |8 BOOK  |9 134856  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2015-11-12  |l 14  |m 11  |o 373/LISÁ,E.  |p 420010163356  |r 2024-04-15  |s 2024-03-27  |v 195.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37323LISÁE  |7 0  |8 BOOK  |9 134857  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 019  |d 2015-08-14  |l 2  |m 3  |o 373.2/.3/LISÁ,E.  |p 420010161598  |q 2024-07-02  |r 2023-08-21  |s 2023-08-21  |v 195.00  |w 2019-08-26  |x změnit signaturu  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 373LISÁE  |7 0  |8 BOOK  |9 134858  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-11-13  |l 7  |m 3  |o 373/LISÁ,E.  |p 420010177086  |r 2024-03-11  |s 2024-02-10  |v 195.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Převod FHS: Wiegerová, Adriana, 7.3.2022  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 373LISÁE  |7 0  |8 BOOK  |9 134859  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-11-13  |o 373/LISÁ,E.  |p 420010177087  |r 2019-08-26  |v 195.00  |x N:nákup;  |y 01