Internet a jeho vliv na online nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích = Internet and its influence on online buying behaviour on B2C e-commerce markets : teze habilitační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pilík, Michal, 1978- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
Series: Habilitation thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074542374
Physical Description: 79 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02585cam a2200625 a 4500
001 79634
003 CZ ZlUTB
005 20240829155018.0
007 ta
008 150317s2015 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002684339 
020 |a 9788074542374  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)908821888 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 004.738.5  |2 MRF 
080 |a 339:004.738  |2 MRF 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.5)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 dis 
245 1 0 |a Internet a jeho vliv na online nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích =  |b Internet and its influence on online buying behaviour on B2C e-commerce markets : teze habilitační práce /  |c Michal Pilík 
246 3 1 |a Internet and its influence on online buying behaviour on B2C e-commerce markets 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2015 
300 |a 79 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Habilitation thesis summary 
500 |a Obor: Management a ekonomika podniku 
500 |a 60 výt. 
502 |a Teze habilitační práce--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2015 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a internet  |7 ph117022  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a elektronický obchod  |7 ph119896  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a Internet  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a electronic commerce  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a Internet marketing  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a habilitační práce  |7 fd185153  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a habilitation theses  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze habilitační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
901 |f [1. vyd.]  |o 20150421 
998 |a 006605194 
999 |c 79634  |d 79634 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KPILÍKM  |7 0  |8 MANUS  |9 134381  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2015-07-08  |l 1  |o K/PILÍK,M.  |p 420010160570  |r 2020-06-18  |s 2020-05-20  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01