Analýza nákupního chování spotřebitele v maloobchodní organizaci a ve velkém obchodním centru bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševčíková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim, 1975- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 61 l., ii příl. : il.

Cover

LEADER 01406ctm a22003377a 4500
001 796
003 CZ ZlUTB
005 20190825231321.0
008 040720s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 339.37  |2 v 
080 |a 366.1  |2 v 
080 |a 658.6  |2 v 
100 1 |a Ševčíková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního chování spotřebitele v maloobchodní organizaci a ve velkém obchodním centru  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Monika Ševčíková ; [vedoucí bakalářské práce Radim Bačuvčík] 
260 |c 2004 
300 |a 61 l., ii příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Kaufland (Praha, Česko) 
650 0 4 |a Supermarket COOP 
650 0 7 |a hypermarkety  |7 ph159592  |2 czenas 
650 0 7 |a maloobchod  |7 ph122580  |2 czenas 
650 0 4 |a obchodní centra 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a supermarkety  |7 ph159591  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 796  |d 796 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004ŠEVČÍKOVÁM  |7 0  |8 MANUS  |9 988  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 1  |o D2004/ŠEVČÍKOVÁ,M.  |p 420010086392  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12