Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Huk, Jaroslav, 1958- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013
Edition: Vyd. 2., rozš. a přeprac.
Subjects:
ISBN: 9788074520310
Physical Description: 196 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02991nam a2200577 a 4500
001 76338
003 CZ ZlUTB
005 20240829154144.0
007 ta
008 130712s2013 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb002474835 
020 |a 9788074520310  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)857952881 
040 |a BOA001  |b cze 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 303.425  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 316.774  |2 MRF 
080 |a 316.3  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Huk, Jaroslav,  |d 1958-  |7 js20011212107  |4 aut 
245 1 0 |a Výzkum veřejného mínění a mediální publikum /  |c Jaroslav Huk 
250 |a Vyd. 2., rozš. a přeprac. 
260 |a Praha :  |b Univerzita Jana Amose Komenského,  |c 2013 
300 |a 196 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice. 
520 |a Velká část skript je věnována průzkumům veřejného mínění. Na teoretickou část o průzkumech navazují kapitoly zabývající se vztahem výzkumů veřejného mínění a médií. Text hledá odpovědi na otázku, čím jsou průzkumy veřejného mínění pro média atraktivní a jaké typy průzkumů nacházejí odezvu u veřejnosti. Samostatnou kapitolu tvoří objasnění příčin, proč a jak se stává, že se při zkoumání stejného problému výsledky různých agentur liší. Závěrečné dvě kapitoly jsou pokusem o pohled z druhé strany - z řad mediálního publika. 
650 0 7 |a výzkum veřejného mínění  |7 ph116718  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a výzkum veřejného mínění  |7 ph116718  |x metodologie  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a veřejnost  |7 ph188860  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a public opinion polls  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a public opinion polls  |x methodology  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a mass media  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a public sphere  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a UJAK Praha 
992 |a BK  |b SK 
901 |b 9788074520310  |f 2., rozš. a přeprac. vyd.  |o 20130725 
998 |a 005807496 
999 |c 76338  |d 76338 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166HUKJ  |7 0  |8 BOOK  |9 131840  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2015-01-30  |o 316.6/HUK,J.  |p 420010158351  |r 2019-08-26  |v 200.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01