Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Huk, Jaroslav, 1958- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013
Edition: Vyd. 2., rozš. a přeprac.
Subjects:
ISBN: 9788074520310
Physical Description: 196 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice.
Velká část skript je věnována průzkumům veřejného mínění. Na teoretickou část o průzkumech navazují kapitoly zabývající se vztahem výzkumů veřejného mínění a médií. Text hledá odpovědi na otázku, čím jsou průzkumy veřejného mínění pro média atraktivní a jaké typy průzkumů nacházejí odezvu u veřejnosti. Samostatnou kapitolu tvoří objasnění příčin, proč a jak se stává, že se při zkoumání stejného problému výsledky různých agentur liší. Závěrečné dvě kapitoly jsou pokusem o pohled z druhé strany - z řad mediálního publika.
Item Description: Terminologický slovník
Bibliography: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN: 9788074520310