Consumer ethnocentrism as a strategic tool for developing domestic brand equity in developing countries doctoral thesis = Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wanninayake, W. M. C. Bandara (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Series: Doctoral thesis
Subjects:
Physical Description: 266 s. : il. ; 25 cm

Cover

LEADER 02580ntm a22005297a 4500
001 73614
003 CZ ZlUTB
005 20190826005808.0
007 ta
008 140929s2013 xr a f m 000 0 eng
040 |a ZLD002  |b cze 
041 0 |a eng  |b cze  |b eng 
043 |a d------ 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.647.5  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a (1-773)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Wanninayake, W. M. C. Bandara  |7 mzk2012698612  |4 dis 
245 1 0 |a Consumer ethnocentrism as a strategic tool for developing domestic brand equity in developing countries  |h [rukopis] :  |b doctoral thesis = Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích /  |c Wanninayake Mudiyanselage Chandrarathna Bandara Wanninayake ; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích 
260 |c 2013 
300 |a 266 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Doctoral thesis 
500 |a Část textu tištěna napříč 
500 |a Studijní obor "P 6208 Economics and Management" 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2013 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglická a česká resumé 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 7 |a etnocentrismus  |7 ph175749  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z developing countries  |2 eczenas 
650 0 9 |a ethnocentrism  |z developing countries  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand name products  |z developing countries  |2 eczenas 
653 0 |a spotřebitelský etnocentrismus  |a ekonomické vlastenectví 
655 7 |a doktorské disertace  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
993 |a 201409  |b 18 
999 |c 73614  |d 73614 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KWANNINAYAKEWMCHB  |7 0  |8 MANUS  |9 129973  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2014-09-29  |i 66259  |o K/WANNINAYAKE,W.M.CH.B.  |p 420010155179  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100430  |y 12