Gifts, talents and education : a living theory approach

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Hymer, Barry (Author), Whitehead, Jack (Author), Huxtable, Marie (Author)
Corporate Author: John Wiley & Sons
Format: eBook
Language: English
Published: Chichester : Wiley-Blackwell, [2009]
Subjects:
ISBN: 9780470715697
Physical Description: 1 online zdroj (xii, 182 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 03014cam a2200577 i 4500
001 73393
003 CZ ZlUTB
005 20240911211621.0
006 m o d
007 cr |n
008 120710s2009 xxka fobf 001 0 eng d
020 |a 9780470715697  |q (ebook) 
024 7 |a 10.1002/9780470715697  |2 doi 
035 |a (OCoLC)798710452 
040 |a DG1  |b cze  |c DG1  |d OCLCO  |d OCLCQ  |d OCLCF  |d OCLCA  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.01:159.928.23  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.2-056.45  |2 MRF 
080 |a 373.3.011.3-052-056.45  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
100 1 |a Hymer, Barry  |4 aut 
245 1 0 |a Gifts, talents and education :  |b a living theory approach /  |c Barry Hymer, Jack Whitehead and Marie Huxtable 
264 1 |a Chichester :  |b Wiley-Blackwell,  |c [2009] 
264 4 |c ©2009 
300 |a 1 online zdroj (xii, 182 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
505 0 |a Front Matter -- Introduction -- What's Implicit in 20th Century Notions of Giftedness? Why are these Notions Unfit for Purpose in the 21st Century? -- Beyond Definitions and Identification - A Generative - Transformational Framework for Gift Creation -- Giftedness as a Living Concept: What is a Living Theory Approach to Action Research and How can it Contribute to Gift Creation Through Student-Led Enquiry? -- Beyond Identification - The Teacher's Role in Creating Gifts: Teachers and Students as Committed CO-Enquirers, Researching Their Own Lives -- I Consider Implications for Future Practice: How can I Continue to Influence my Own Learning, the Learning of Others, and the Schools and Learning Communities of Which I am Part? -- How Have I Improved My Way to Professionalism in Education? 1967-2007 -- Index -- References 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty univerzity 
533 |a Elektronická verze Wiley online library 
650 0 7 |a pedagogika nadaných  |7 ph270274  |2 czenas 
650 0 7 |a talentované děti  |7 ph135314  |2 czenas 
650 0 7 |a talentovaní žáci  |7 ph116395  |2 czenas 
650 0 9 |a gifted education  |2 eczenas 
650 0 9 |a gifted children  |2 eczenas 
650 0 9 |a gifted pupils  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
710 2 |a John Wiley & Sons  |7 ko2004229870 
700 1 |a Whitehead, Jack  |7 xx0077152  |4 aut 
700 1 |a Huxtable, Marie  |4 aut 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=http://onlinelibrary.wiley.com/book/10.1002/9780470715697  |y Plný text 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |c EBOOK-TN  |c WILEY 
999 |c 73393  |d 73393 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ