Etika a její role v řízení vztahu se zákazníkem = Ethics and its role in customer relationship management : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Přibyl, Milan, 1962- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Dytrt, Zdeněk, 1930- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074543425
Physical Description: 48 s. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02544cam a2200601 a 4500
001 73026
003 CZ ZlUTB
005 20190826005651.0
007 ta
008 140528s2014 xr f m 000 0 cze
015 |a cnb002592362 
020 |a 9788074543425  |q (brož.) 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 17:658  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 004+621.39  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Přibyl, Milan,  |d 1962-  |7 ola2014825487  |4 dis 
245 1 0 |a Etika a její role v řízení vztahu se zákazníkem =  |b Ethics and its role in customer relationship management : teze disertační práce /  |c Milan Přibyl ; školitel Zdeněk Dytrt 
246 3 1 |a Ethics and its role in customer relationship management 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2014 
300 |a 48 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Studijní program: Ekonomika a management, studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a manažerská etika  |7 ph115761  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a informační a komunikační technologie  |7 ph752781  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a business ethics  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a information and communication technology  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Dytrt, Zdeněk,  |d 1930-  |7 jk01030273  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201407  |b 4 
901 |f [1. vyd.]  |o 20140624 
998 |a 006258048 
999 |c 73026  |d 73026 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KPŘIBYLM  |7 0  |8 MANUS  |9 129107  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2014-07-21  |i 47127  |o K/PŘIBYL,M.  |p 420010155141  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100930  |y 01