Consumer ethnocentrism as a strategic tool for developing domestic brand equity in developing countries = Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích : doctoral thesis summary

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wanninayake, W. M. C. Bandara (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: English
Published: Zlín : Thomas Bata University, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074543333
Physical Description: 44 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02931cam a2200637 a 4500
001 73020
003 CZ ZlUTB
005 20190826005650.0
007 ta
008 140328s2014 xr a f m 000 0 eng
015 |a cnb002567786 
020 |a 9788074543333  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)879564743 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a eng  |b cze  |b eng 
043 |a d------ 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.647.5  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a (1-773)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Wanninayake, W. M. C. Bandara  |7 mzk2012698612  |4 dis 
245 1 0 |a Consumer ethnocentrism as a strategic tool for developing domestic brand equity in developing countries =  |b Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích : doctoral thesis summary /  |c author Wanninayake Mudiyanselage Chandrarathna Bandara Wanninayake ; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích 
260 |a Zlín :  |b Thomas Bata University,  |c 2014 
300 |a 44 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Study programme P 6208 Economics and Management" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2013 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglická a česká resumé 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 7 |a etnocentrismus  |7 ph175749  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |z rozvojové země  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z developing countries  |2 eczenas 
650 0 9 |a ethnocentrism  |z developing countries  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand name products  |z developing countries  |2 eczenas 
653 0 |a spotřebitelský etnocentrismus  |a ekonomické vlastenectví 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
993 |a 201407  |b 18 
901 |f [1st ed.]  |o 20140403 
998 |a 006168886 
999 |c 73020  |d 73020 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KWANNINAYAKEWMCHB  |7 0  |8 MANUS  |9 129101  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2014-07-21  |i 47127  |l 1  |o K/WANNINAYAKE,W.M.CH.B.  |p 420010155135  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100930  |y 01