Analýza marketingových strategií v životním cyklu produktu KopyKat firmy Impromat Klima

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hozíková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Podaná, Michaela, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2003
Subjects:
Physical Description: 52 l., [3] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01384ctm a22003497a 4500
001 728
003 CZ ZlUTB
005 20240830152055.0
008 031013s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 7.04  |2 v 
100 1 |a Hozíková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových strategií v životním cyklu produktu KopyKat firmy Impromat Klima  |h [rukopis] /  |c Pavla Hozíková ; [vedoucí bakalářské práce Michaela Podaná] 
260 |c 2003 
300 |a 52 l., [3] l. příl. :  |b il. 
502 |a Bakalářská práce (Bc.) 
650 0 4 |a IMPROMAT INT (Zlín-Malenovice, Česko) 
650 0 4 |a KopyKat (obch. značka) 
650 0 7 |a dekorace  |7 ph114297  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a produkt nový 
650 0 7 |a reprografie  |7 ph125145  |2 czenas 
650 0 4 |a životní cyklus výrobku 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podaná, Michaela,  |d 1978-  |7 mzk2006323038  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 728  |d 728 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003HOZÍKOVÁP  |7 1  |8 MANUS  |9 919  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/HOZÍKOVÁ,P.  |p 420010081191  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10