Assessment of young children with special needs a context-based approach

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Benner, Susan M. (Author), Grim, Joan C. (Author)
Corporate Author: EBSCO Publishing (firma)
Format: eBook
Language: English
Published: New York ; London : Routledge, 2013
Edition: 2nd ed.
Subjects:
ISBN: 9781136882081
978-0-415-88568-3
978-0-415-88569-0
978-0-203-83907-2
Physical Description: 1 online zdroj (vii, 285 s.) : il.

Cover

Table of contents

LEADER 03452cam a2200661 a 4500
001 72483
003 CZ ZlUTB
005 20200530175722.0
006 m d
007 cr un
008 121210s2013 xxua esp 001 0 eng d
020 |a 9781136882081  |q (ebook) 
020 |z 978-0-415-88568-3  |q (váz.) 
020 |z 978-0-415-88569-0  |q (brož.) 
020 |z 978-0-203-83907-2  |q (ebk.) 
035 |a (OCoLC)820719523 
040 |a N$T  |b cze  |c N$T  |d YDXCP  |d OCLCO  |d E7B  |d ZLD002 
044 |a xxu  |a xxk 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 316.344.6-056.26/.3-053.2  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051-021.633  |2 MRF 
080 |a 376.048  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
100 1 |a Benner, Susan M.  |7 utb2014823657  |4 aut 
245 1 0 |a Assessment of young children with special needs  |h [elektronický zdroj] :  |b a context-based approach /  |c Susan M. Benner and Joan C. Grim 
250 |a 2nd ed. 
260 |a New York ;  |a London :  |b Routledge,  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (vii, 285 s.) :  |b il. 
500 |a "First edition published by Delmar 2003"--Rub tit. s. 
504 |a Obsahuje bibliografii (s. [266]-278) a rejstřík 
505 0 |a Meet the children: infant and toddler cases -- Meet the children: preschool and school age children -- Legal and theoretical perspectives -- Assessment purposes, stages, and approaches -- Engaging with families in the assessment process -- Norm-referenced standardized assessment -- Criterion-referenced and play-based assessment -- Portfolio, work sampling, and goal attainment scaling -- Progress monitoring and response to intervention (RTI) -- Child observations and functional behavioral assessment -- Assessing young bilingual children with special needs / Sandra Barrueco 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty univerzity 
533 |a Elektronická reprodukce EBSCO 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a děti se zdravotním postižením  |7 ph116745  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a asistenti pedagogů  |7 ph589748  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální poradenství  |7 ph125897  |2 czenas 
650 0 9 |a special education  |2 eczenas 
650 0 9 |a children with disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a special educational needs  |2 eczenas 
650 0 9 |a teachers' assistants  |2 eczenas 
650 0 9 |a special counseling  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
700 1 |a Grim, Joan C.  |7 utb2014823662  |4 aut 
710 2 |a EBSCO Publishing (firma)  |7 ko2003184421 
776 0 8 |i Tištěná verze:  |a Benner, Susan M.  |t Assessment of young children with special needs.  |b 2nd ed.  |d New York : Routledge, 2013  |z 978-0-415-88569-0 (brož.)  |w CZ-ZlUTB (72654) 
856 4 0 |u http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=506772&authtype=ip,shib&custid=s3936755  |y Plný text 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |c EBOOK-TN  |c EBSCO 
999 |c 72483  |d 72483