Koncepce strategie marketingu pro uvedení termoplastického elastomeru typu SBS na trh diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holba, David (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 1997
Subjects:
G97

Cover

LEADER 00971ctm a22002417a 4500
001 7220
003 CZ ZlUTB
005 20190825232150.0
008 970716s1997^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Holba, David  |4 dis 
245 1 0 |a Koncepce strategie marketingu pro uvedení termoplastického elastomeru typu SBS na trh  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c David Holba 
260 |a Zlín,  |c 1997 
650 0 4 |a G97 
650 0 7 |a elastomery  |7 ph184922  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a strategie 
650 0 7 |a termoplasty  |7 ph126605  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Katedra gumárenské a plastikářské technologie  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 7220  |d 7220 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1997HOLBAD  |7 0  |8 MANUS  |9 11770  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4045/D  |o D1997/HOLBA,D.  |p 420010005045  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12