catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Koncepce marketingového inform...
Description
Koncepce marketingového informačního systému v podniku Rybena Hodonín
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Polášek, Milan
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1993
Subjects:
Rybena Hodonín
e93
informace
MARKETING
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Studie projektování marketinkového informačního systému
by: Vítková, Marcela
Published: (1992)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Informační úloha controllingu při řízení obchodní společnosti EURONOVA, k. s
by: Nedělníková, Lenka
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Racionalizácia informačného systému v podmienkach marketingového riadenia podniku Koželužne Bošany
by: Škvareninová, Gabriela
Published: (1992)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Posouzení úrovně české legislativní základny marketingových činností z hlediska marketingového pracovníka
by: Čech, Tomáš
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ideový projekt marketingového riaedenia v š.p. Makyta Púchov.
by: Mazáková, Lena
Published: (1993)
×
Loading...