catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Komunikační strategie vstupu Č...
Description
Komunikační strategie vstupu České republiky do Evropské unie bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Světlíková, Pavla
(Dissertant)
Other Authors:
Kulhánek, Ivan
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
EVROPSKÁ UNIE
kampaň reklamní
komunikační mix
Česko. Ministerstvo zahraničních věcí
Česko
bakalářská práce
Physical Description:
60 l., [6] l. příl. : il. + CD
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Diplomacie České republiky 1992/93--2022 : vývoj instituce a personální struktura
by: Dejmek, Jindřich, 1965-
Published: (2023)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh a realizace zviditelnění tanečního studia Stabil studio s.r.o.
by: Čechová, Kristýna
Published: (2009)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Reklamní kampaň firmy BOTTLING PRINTING
by: Páleníková, Táňa
Published: (2009)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh reklamní kampaně modelu BMW-Gran Coupé pro společnost Synot Auto, a.s.
by: Elgrová, Jana
Published: (2012)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Změna účetnictví při vstupu České republiky do Evropské unie diplomová práce
by: Petr, Miroslav
Published: (1999)
×
Loading...