Greener products the making and marketing of sustainable brands

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Iannuzzi, Al.
Format: eBook
Language: English
Published: Boca Raton : CRC Press, 2012.
Subjects:
ISBN: 9781439854990
Physical Description: xvii, 204 p. : ill.

Cover

Table of contents

LEADER 01259nam a2200301 a 4500
001 72006
003 CZ ZlUTB
005 20200613235441.0
006 m d
007 cr un
008 111202s2012 fluad sb 001 0 eng d
020 |a 9781439854990  |q (e-book :  |q PDF) 
040 |a FlBoTFG  |c FlBoTFG 
100 1 |a Iannuzzi, Al. 
245 1 0 |a Greener products  |h [elektronický zdroj] :  |b the making and marketing of sustainable brands /  |c Al Iannuzzi. 
260 |a Boca Raton :  |b CRC Press,  |c 2012. 
300 |a xvii, 204 p. :  |b ill. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
505 0 |a section 1. The case for greener products -- section 2. Making greener products -- section 3. Green marketing. 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty univerzity 
650 4 |a Green marketing. 
650 4 |a Green products. 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
776 1 |z 9781439854310 (hardback : alk. paper) 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=http://marc.crcnetbase.com/isbn/9781439854990  |4 N  |y Plný text 
992 |a BK  |c ENVNB-N 
999 |c 72006  |d 72006