Komunikační specifika přímého prodeje s využitím katalogu a sítě prodejců firmy Avon snaha o postižení komplexního komunikačního vlivu firmy Avon na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Loudátová, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Svoboda, Václav, 1940- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 171 listů, 4 listy příl.

Cover

LEADER 01417ctm a22003137a 4500
001 7190
003 CZ ZlUTB
005 20190825232148.0
008 020723s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.371.2  |2 v 
080 |a 687.5  |2 v 
100 1 |a Loudátová, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační specifika přímého prodeje s využitím katalogu a sítě prodejců firmy Avon  |h [rukopis] :  |b snaha o postižení komplexního komunikačního vlivu firmy Avon na českém trhu /  |c Vypracoval: Iveta Loudátová, vedoucí práce: Václav Svoboda 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 171 listů, 4 listy příl. 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 4 |a KOSMETIKA 
650 0 7 |a maloobchod  |7 ph122580  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a osobní prodej 
650 0 4 |a postavení na trhu 
650 0 7 |a síťový marketing  |7 ph126397  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Svoboda, Václav,  |d 1940-  |7 mzk2004222184  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 7190  |d 7190 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002LOUDÁTOVÁI  |7 0  |8 MANUS  |9 11740  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |l 2  |o D2002/LOUDÁTOVÁ,I.  |p 420019005828  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12