Velká kniha o prodeji : [nový hardselling - staňte se jedničkou na trhu]

Odborná příručka pro nováčky i zkušené obchodníky.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Limbeck, Martin, 1966- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2014
Edition: 1. české vyd.
Subjects:
ISBN: 9788024740959
Physical Description: 283 s. ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02845cam a2200481 a 4500
001 71181
003 CZ ZlUTB
005 20240829153058.0
007 ta
008 140227s2014 xr e f 000 0 cze
015 |a cnb002569302 
020 |a 9788024740959  |q (váz.) 
040 |a OLA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.32  |2 MRF 
080 |a 339:17.024.4  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Limbeck, Martin,  |d 1966-  |7 vse2012688621  |4 aut 
245 1 0 |a Velká kniha o prodeji :  |b [nový hardselling - staňte se jedničkou na trhu] /  |c Martin Limbeck ; [překlad Daniel Helekal] 
250 |a 1. české vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2014 
300 |a 283 s. ;  |c 25 cm 
500 |a Označení 5. vyd. patří německému vyd. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 9 |a Odborná příručka pro nováčky i zkušené obchodníky. 
520 9 |a Nenávratně pryč jsou časy klasických bezohledných prodejců, kteří si jdou za svým cílem bez skrupulí a etických norem. Tito lidé nemají v obchodě co dělat. Dnes však nikam nevede ani hojně prosazovaný koncept tzv. prodejních poradců, jejichž přehnaný důraz na poradenství, neupřímný zájem o člověka a laxní přístup k prodeji přináší pouze mizivé výsledky. „Pan Obchodník“, kterého v této knize najdete pod označením HARDSELLER, je ta optimální strategie k úspěšným prodejům. Naučte se klíčovým postojům, dovednostem a obchodním kompetencím, které jsou nezbytné k tomu, abyste úspěšně prodávali v dnešní těžké době. Velká kniha o prodeji je povinná četba pro všechny, kdo chtějí být skutečně profesionálními obchodníky. Zvládněte řemeslo prodeje. Martin Limbeck Vám v tom jako ostřílený prodejce a uznávaný trenér obchodníků může výrazně pomoci. Nakladatelská anotace. 
650 0 7 |a prodej  |7 ph115885  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie prodeje  |7 ph119528  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní úspěch  |7 ph123563  |2 czenas 
650 0 9 |a selling  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of selling  |2 eczenas 
650 0 9 |a commercial success  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
765 1 |t Neue Hardselling  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 12 
901 |b 9788024740959  |f 1. čes. vyd.  |o 20140423 
999 |c 71181  |d 71181 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588LIMBECKM  |7 0  |8 BOOK  |9 127850  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2014-05-07  |o 658.8/LIMBECK,M.  |p 420010153986  |r 2019-08-26  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588LIMBECKM  |7 0  |8 BOOK  |9 127851  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2014-05-07  |l 17  |m 7  |o 658.8/LIMBECK,M.  |p 420010153987  |r 2024-03-05  |s 2024-01-04  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04