Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí ve věku 5-11 let

Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plummer, Deborah, 1957- (Author)
Other Authors: Kopicová, Miroslava (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Portál, 2013
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788026204671
Physical Description: 135 s. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03813cam a2200637 a 4500
001 70875
003 CZ ZlUTB
005 20240829152946.0
007 ta
008 130614s2013 xr e f 000 0 cze
015 |a cnb002468140 
020 |a 9788026204671  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)864847570 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.33:316.6  |2 MRF 
080 |a 159.923.35  |2 MRF 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.4  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.5  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Plummer, Deborah,  |d 1957-  |7 hka2010609883  |4 aut 
245 1 0 |a Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí ve věku 5-11 let /  |c Deborah M. Plummer ; [z anglického originálu ... přeložila Miroslava Kopicová] 
246 1 8 |a Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2013 
300 |a 135 s. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 9 |a Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her. 
520 9 |a Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány na základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů ; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění. 
650 0 7 |a sociálněpsychologické hry  |7 ph173208  |2 czenas 
650 0 7 |a sebeúcta  |7 ph441064  |2 czenas 
650 0 7 |a sebedůvěra  |7 ph118402  |2 czenas 
650 0 7 |a sebevědomí  |7 ph125455  |2 czenas 
650 0 7 |a sebepoznání  |7 ph116116  |2 czenas 
650 0 7 |a děti školního věku  |7 ph119714  |2 czenas 
650 0 7 |a děti předškolního věku  |7 ph119710  |2 czenas 
650 0 9 |a social psychological games  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-esteem  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-reliance  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-confidence  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-consciousness  |2 eczenas 
650 0 9 |a school children  |2 eczenas 
650 0 9 |a preschool children  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Kopicová, Miroslava  |7 pna2007389145  |4 trl 
765 0 |t Self-esteem games for children  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 19 
901 |b 9788026204671  |f 1. vyd.  |o 20131031 
999 |c 70875  |d 70875 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37PLUMMERDM  |7 0  |8 BOOK  |9 127344  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2014-04-02  |o 37/PLUMMER,D.M.  |p 420010153746  |r 2019-08-26  |v 239.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37PLUMMERDM  |7 0  |8 BOOK  |9 127345  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2014-04-02  |l 30  |m 6  |o 37/PLUMMER,D.M.  |p 420010153747  |r 2024-03-18  |s 2024-03-16  |v 239.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37PLUMMERDM  |7 0  |8 BOOK  |9 127346  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 019  |d 2015-12-03  |l 2  |m 4  |o 37/PLUMMER,D.M.  |p 420010163570  |q 2029-09-01  |r 2023-08-21  |s 2023-08-21  |v 239.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08