catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza marketingového plánu z...
Description
Analýza marketingového plánu z hlediska úspěšnosti prodeje bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Popovský, Rudolf
(Dissertant)
Other Authors:
Peštulka, Petr
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
FAME VUT Zlín
plány marketingové
PRODEJ
úspěšnost
bakalářská práce
Physical Description:
49 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového plánu Mesit přístroje s.r.o diplomová práce
by: Chmelová, Věra
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh marketingového plánu pro rok 1996 na zavádění výrobků značky Stollwerck Maďarsko na český trh diplomová práce
by: Dobrovská, Andrea
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt marketingového plánu firmy Komfi spol. s r.o.
by: Matějčková, Jana
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Podpora prodeje parafarmaceutik firmy Intercaps Zlín s.r.o. bakalářská práce
by: Hanelová, Martina
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Možnosti zvýšení prodeje informačních kiosků Infomedia na německém trhu bakalářská práce
by: Štaudrová, Gabriela
Published: (1999)
×
Loading...