catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza marketingového mixu ve...
Description
Analýza marketingového mixu velkoobchodní firmy Levi International a.s. bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
PAVELKA, Michal
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
2000
Subjects:
Levi International (Brno, Česko)
e00
marketingový mix
velkoobchod
bakalářská práce
Physical Description:
77 s. příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového mixu v mrazírenské firmě se zaměřením na distribuci
by: Spáčilová, Milena
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza odbytového kanálu velkoobchodní firmy diplomová práce
by: Jarošová, Ivana
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Průzkum trhu velkoobchodu Gani v maloobchodní a velkoobchodní činnosti v obci Zlín diplomová práce
by: Mudráková, Ivana
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zdokonalení marketingového plánování ve firmě Gumotex-velkoobchod, s.r.o diplomová práce
by: Hlaváč, Martin
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Václav Levý
by: Černá, Marie, 1932-2009
Published: (1964)
×
Loading...