Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Jiří Šašinka - HORS bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomanová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Podaná, Michaela, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 61 l. [10] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01236ctm a22003257a 4500
001 701
003 CZ ZlUTB
005 20240830152050.0
008 041220s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 659  |2 v 
080 |a 664.143  |2 v 
100 1 |a Tomanová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Jiří Šašinka - HORS  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Petra Tomanová ; [vedoucí bakalářské práce Michaela Podaná] 
260 |c 2004 
300 |a 61 l. [10] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Jiří Šašinka - HORS (Hodonín, Česko) 
650 0 7 |a cukrovinky  |7 ph114267  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a výrobci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podaná, Michaela,  |d 1978-  |7 mzk2006323038  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 701  |d 701 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004TOMANOVÁP  |7 0  |8 MANUS  |9 892  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/TOMANOVÁ,P.  |p 420010089065  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12