Analýza marketingové strategie společnosti Laksyma, a.s. Nedakonice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Podškubková, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 56 listů, vii příl.

Cover

LEADER 01160ctm a22003017a 4500
001 699
003 CZ ZlUTB
005 20240830152049.0
008 020725s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 637.1  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Podškubková, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie společnosti Laksyma, a.s. Nedakonice  |h [rukopis] /  |c Ivana Podškubková, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 56 listů, vii příl. 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 7 |a mlékárny  |7 ph122919  |2 czenas 
650 0 4 |a strategie podniku 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 699  |d 699 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002PODŠKUBKOVÁI  |7 1  |8 MANUS  |9 890  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/PODŠKUBKOVÁ,I.  |p 420019005941  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10