Analýza marketingové strategie při zavádění nových výrobků na trh ve firmě TRIM, s.r.o., Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pecivál, David (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 66 listů, příl.

Cover

LEADER 01219ctm a22003377a 4500
001 698
003 CZ ZlUTB
005 20240830152049.0
008 020725s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 645.43  |2 v 
080 |a 658.624  |2 v 
080 |a 672.94  |2 v 
100 1 |a Pecivál, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie při zavádění nových výrobků na trh ve firmě TRIM, s.r.o., Zlín  |h [rukopis] /  |c David Pecivál, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 66 listů, příl. 
650 0 4 |a komercializace 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a nábytek  |7 ph115489  |2 czenas 
650 0 4 |a produkt nový 
650 0 4 |a strategie 
650 0 4 |a výrobci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 698  |d 698 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002PECIVÁLD  |7 0  |8 MANUS  |9 889  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/PECIVÁL,D.  |p 420019005940  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12