Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slavík, Jakub (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2014
Edition: 1. vyd.
Series: Manažer
Subjects:
ISBN: 9788024748191
Physical Description: 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka.
Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná - k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných služeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Item Description: Terminologický slovník
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788024748191