Analýza marketingové strategie podniku Masný průmysl - Krásno, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pilčíková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 59 listů, vi příl.

Cover

LEADER 01243ctm a22003137a 4500
001 697
003 CZ ZlUTB
005 20240830152049.0
008 020726s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Pilčíková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie podniku Masný průmysl - Krásno, spol. s r.o.  |h [rukopis] /  |c Pavlína Pilčíková, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 59 listů, vi příl. 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 7 |a masný průmysl  |7 ph122656  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
856 4 1 |u http://www.krasno.cz 
992 |a DS 
999 |c 697  |d 697 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002PILČÍKOVÁP  |7 1  |8 MANUS  |9 888  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/PILČÍKOVÁ,P.  |p 420019005958  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10