Analýza marketingové strategie oboru tvářecích strojů a.s. Žďas Žďár nad Sázavou diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holec, Roman (Dissertant)
Other Authors: Krhánek, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1996
Subjects:
Physical Description: 48 s.

Cover

LEADER 01003ctm a22002657a 4500
001 695
003 CZ ZlUTB
005 20190825231312.0
008 961106s1996^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Holec, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie oboru tvářecích strojů a.s. Žďas Žďár nad Sázavou  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1996 
300 |a 48 s. 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a marketingový 
650 0 4 |a strategie 
650 0 7 |a tvářecí stroje  |7 ph126813  |2 czenas 
650 0 4 |a Žďas Žďár nad Sázavou 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Krhánek, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 695  |d 695 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1996HOLECR  |7 1  |8 MANUS  |9 886  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3927/D  |o D1996/HOLEC,R.  |p 420010004927  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10