Jak úspěšně řídit firmu : turbostrategie

Praktická příručka pro vedoucí pracovníky a majitele firem seznamuje s účinnými strategiemi z oblasti managementu a marketingu.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tracy, Brian, 1944- (Author)
Other Authors: Kalová, Jana (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2013
Edition: 2. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500056
Physical Description: 135 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02663cam a2200493 a 4500
001 69337
003 CZ ZlUTB
005 20240829152717.0
007 ta
008 130208s2013 xr e f 001 0 cze
015 |a cnb002390553 
020 |a 9788026500056  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)829660826 
040 |a ABA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a 005.591  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Tracy, Brian,  |d 1944-  |7 utb20181003895  |4 aut 
245 1 0 |a Jak úspěšně řídit firmu :  |b turbostrategie /  |c Brian Tracy ; [překlad Jana Kalová] 
246 3 0 |a Turbostrategie 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Brno :  |b BizBooks,  |c 2013 
300 |a 135 s. ;  |c 23 cm 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
500 |a Obsahuje rejstřík 
520 9 |a Praktická příručka pro vedoucí pracovníky a majitele firem seznamuje s účinnými strategiemi z oblasti managementu a marketingu. 
520 9 |a Turbostrategie - tak se nazývá cesta k rychlému a efektivnímu úspěchu v podnikání, obchodování a řízení firmy. Jedná se o sérii praktických zásad, metod, technik, které se osvědčily v praxi a umožňují úspěšně podnikat v moderních tržních podmínkách. Důležité je ujasnit si cíle a záměry, umět správně vyhodnotit svoji situaci a postavení firmy na trhu, zajistit efektivní vnitřní organizaci, nebát se změn, zvolit si vhodnou strategii a techniku při řízení podniku a obchodování. Příručka přehledně a jasně nastiňuje základy úspěšného managementu a marketingu. Důraz klade na umění strategického myšlení a plánování (schopnost analyzování možností, zvolení správné strategie v daný okamžik). 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
650 0 7 |a reengineering  |7 ph125054  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic planning  |2 eczenas 
650 0 9 |a reengineering (management)  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
700 1 |a Kalová, Jana  |7 xx0031140  |4 trl 
765 0 |t Turbostrategy  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media - BizBooks 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
901 |b 9788026500056  |f 2. vyd.  |o 20130213 
999 |c 69337  |d 69337 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658TRACYB  |7 0  |8 BOOK  |9 125908  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2014-02-13  |o 658/TRACY,B.  |p 420010148521  |r 2019-08-26  |v 269.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658TRACYB  |7 0  |8 BOOK  |9 125909  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2014-02-13  |l 2  |o 658/TRACY,B.  |p 420010148522  |r 2019-08-26  |v 269.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04