Analýza marketingové strategie firmy STÍN bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trčalová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 64 l. : il.

Cover

LEADER 01243ctm a22003257a 4500
001 692
003 CZ ZlUTB
005 20240830152048.0
008 041221s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 692.83  |2 v 
100 1 |a Trčalová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie firmy STÍN  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Kateřina Trčalová ; [vedoucí bakalářské práce Miloslava Chovancová] 
260 |c 2004 
300 |a 64 l. :  |b il. 
650 0 4 |a STÍN (Vsetín, Česko) 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a stínicí technika  |7 ph180744  |2 czenas 
650 0 4 |a výrobci 
650 0 7 |a zahraniční obchod  |7 ph116729  |2 czenas 
650 0 4 |a žaluzie 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 692  |d 692 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004TRČALOVÁK  |7 1  |8 MANUS  |9 883  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/TRČALOVÁ,K.  |p 420010089187  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10