Analýza marketingové komunikace Městského úřadu v Uherském Brodě prostřednictvím internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chaloupková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla, 1972- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 60 listů, příl.

Cover

LEADER 01286ctm a22003377a 4500
001 689
003 CZ ZlUTB
005 20240830152047.0
008 020726s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a (1-21)  |2 v 
080 |a 004.738.5  |2 v 
080 |a 06.048.2  |2 v 
080 |a 35  |2 v 
080 |a 659.1  |2 v 
100 1 |a Chaloupková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace Městského úřadu v Uherském Brodě prostřednictvím internetu  |h [rukopis] /  |c Martina Chaloupková, vedoucí práce: Pavla Staňková 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 60 listů, příl. 
650 0 7 |a World Wide Web  |7 ph117165  |2 czenas 
650 0 7 |a internet  |7 ph117022  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a PUBLIC RELATIONS 
650 0 4 |a Veřejná správa 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla,  |d 1972-  |7 mzk2002106300  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 689  |d 689 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002CHALOUPKOVÁM  |7 0  |8 MANUS  |9 880  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/CHALOUPKOVÁ,M.  |p 420019005950  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12