Analýza marketingové a obchodní strategie firmy SEPIO, spol. s r. o. na trzích EU bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krejčířová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 56 l., [4] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01300ctm a22003257a 4500
001 686
003 CZ ZlUTB
005 20190825231311.0
008 041221s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 621.93  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Krejčířová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové a obchodní strategie firmy SEPIO, spol. s r. o. na trzích EU  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Eva Krejčířová ; [vedoucí bakalářské práce Miloslava Chovancová] 
260 |c 2004 
300 |a 56 l., [4] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a EVROPSKÁ UNIE 
650 0 4 |a SEPIO (Zborovice, Česko) 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a evropský vnitřní trh 
650 0 7 |a pily  |7 ph249486  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 4 |a výrobci 
650 0 7 |a zahraniční obchod  |7 ph116729  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 686  |d 686 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004KREJČÍŘOVÁE  |7 1  |8 MANUS  |9 877  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/KREJČÍŘOVÁ,E.  |p 420010089188  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10