Strategický marketing : strategie a trendy

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, metody situační analýzy, realizaci i kontrolu. Určeno pro vl...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2013
Edition: 2., rozš. vyd.
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 9788024746708
Physical Description: 362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02994cam a2200505 a 4500
001 68378
003 CZ-ZlUTB
005 20201104110300.0
007 ta
008 130816s2013 xr ac e 001 0 cze
015 |a cnb002483535 
020 |a 9788024746708  |q (váz.) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d OLA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar,  |d 1948-  |7 xx0009372  |4 aut 
245 1 0 |a Strategický marketing :  |b strategie a trendy /  |c Dagmar Jakubíková 
250 |a 2., rozš. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2013 
300 |a 362 s. :  |b il., 1 portrét ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 9 |a Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, metody situační analýzy, realizaci i kontrolu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol. 
520 9 |a Příručka shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu. 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Grada Publishing 
992 |a BK  |b SK  |d 80 
993 |a 201310  |b 4 
901 |b 9788024746708  |f 2., rozš. vyd.  |o 20130925 
998 |a 002483535 
999 |c 68378  |d 68378 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123937  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-10-01  |l 6  |m 3  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010150429  |r 2024-04-30  |s 2024-04-26  |v 495.00  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123938  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-10-01  |l 60  |m 17  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010150430  |r 2024-04-25  |s 2024-02-29  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123939  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-10-01  |l 54  |m 17  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010150431  |r 2024-03-02  |s 2024-02-02  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123940  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2017-01-05  |l 1  |m 7  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010168457  |q 2024-10-14  |r 2019-08-26  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123941  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2014-01-20  |l 1  |m 3  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010151227  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 123942  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2014-11-06  |l 1  |m 3  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010156901  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 495.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08