Strategický marketing : strategie a trendy

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, metody situační analýzy, realizaci i kontrolu. Určeno pro vl...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2013
Edition: 2., rozš. vyd.
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 9788024746708
Physical Description: 362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, metody situační analýzy, realizaci i kontrolu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol.
Příručka shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu.
Bibliography: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 9788024746708