Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci

První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2012
Edition: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788024742090
Physical Description: 313 s. : il. ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03140cam a2200457 a 4500
001 67765
003 CZ-ZlUTB
005 20240829152310.0
007 ta
008 120727s2012 xr a e 001 0 cze
015 |a cnb002388696 
020 |a 9788024742090  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)817048072 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 338.487:658.8  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar,  |d 1948-  |7 xx0009372  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing v cestovním ruchu :  |b jak uspět v domácí i světové konkurenci /  |c Dagmar Jakubíková 
250 |a 2., aktualiz. a rozš. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2012 
300 |a 313 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 9 |a První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení potřebnosti budování market. informačního systému a jeho obsahu. Druhá část se zabývá jednotlivými nástroji marketingového mixu - produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace ad. Text je doplněn praktickými příklady. Pro studenty vysokých škol, podnikatele a ostatní zájemce o cestovní ruch. 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a marketing cestovního ruchu  |7 ph572637  |2 czenas 
650 0 9 |a tourism marketing  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Grada Publishing 
992 |a BK  |b SK  |d 37 
901 |b 9788024742090  |f 2. vyd.  |o 20120911 
999 |c 67765  |d 67765 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 122726  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2013-07-01  |l 4  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010149404  |r 2020-05-21  |s 2020-04-21  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 122727  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-07-01  |l 46  |m 18  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010149405  |r 2024-05-03  |s 2024-03-11  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 122728  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2013-12-17  |l 1  |m 1  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010151233  |q 2028-12-31  |r 2019-08-26  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 122729  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2014-01-20  |l 1  |m 3  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010151211  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 122730  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2014-11-06  |l 5  |m 4  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010156890  |r 2024-04-22  |s 2024-02-12  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Převod FMK: Bačuvčík, Radim, 30.1.2023  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138JAKUBÍKOVÁD  |7 0  |8 BOOK  |9 165769  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2021-11-24  |l 1  |m 3  |o 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.  |p 420010188577  |q 2028-12-31  |r 2021-12-09  |s 2021-12-09  |v 369.00  |w 2021-11-24  |x N:nákup;  |y 08