Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci

První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2012
Edition: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788024742090
Physical Description: 313 s. : il. ; 24 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení potřebnosti budování market. informačního systému a jeho obsahu. Druhá část se zabývá jednotlivými nástroji marketingového mixu - produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace ad. Text je doplněn praktickými příklady. Pro studenty vysokých škol, podnikatele a ostatní zájemce o cestovní ruch.
Bibliography: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 9788024742090