Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tručka, Jaroslav, 1959- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2013
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500544
Physical Description: 212 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02530cam a2200469 a 4500
001 67562
003 CZ ZlUTB
005 20240829152246.0
007 ta
008 121121s2013 xr a e f 001 0 cze
015 |a cnb002427622 
020 |a 9788026500544  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)829661401 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Tručka, Jaroslav,  |d 1959-  |7 ola2013741894  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing jako šachová hra :  |b vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /  |c Jaroslav Tručka 
246 3 0 |a Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b BizBooks,  |c 2013 
300 |a 212 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 9 |a Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi. 
520 9 |a Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media - BizBooks 
992 |a BK  |b SK  |d 18 
901 |b 9788026500544  |f 1. vyd.  |o 20130128 
998 |a 005575723 
999 |c 67562  |d 67562 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138TRUČKAJ  |7 0  |8 BOOK  |9 122296  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2013-05-28  |l 1  |o 339.138/TRUČKA,J.  |p 420010148665  |r 2019-08-26  |v 199.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138TRUČKAJ  |7 0  |8 BOOK  |9 122297  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-05-28  |l 25  |m 9  |o 339.138/TRUČKA,J.  |p 420010148666  |r 2024-04-12  |s 2024-01-26  |v 199.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04