Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tručka, Jaroslav, 1959- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2013
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500544
Physical Description: 212 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi.
Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Item Description: Terminologický slovník
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788026500544