Je internet vhodné médium pro reklamu? bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Málek, Martin (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 43 l.

Cover

LEADER 01172ctm a22003017a 4500
001 6723
003 CZ ZlUTB
005 20190825232115.0
008 040721s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 004.738.5  |2 v 
080 |a 659.13/.16  |2 v 
100 1 |a Málek, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Je internet vhodné médium pro reklamu?  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Martin Málek ; [vedoucí bakalářské práce Štěpán Prachař] 
260 |c 2004 
300 |a 43 l. 
650 0 4 |a banner 
650 0 7 |a internet  |7 ph117022  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
650 0 7 |a World Wide Web  |7 ph117165  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 6723  |d 6723 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004MÁLEKM  |7 0  |8 MANUS  |9 11150  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/MÁLEK,M.  |p 420010086414  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12