Vyluxusované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Marketingový poradce poukazuje na triky a pasti, které využívají obchodní společnosti k tomu, aby nás přinutili zakoupit si jejich výrobky.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lindström, Martin, 1970- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Management Press, 2012
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788072611911
Physical Description: 287 s. ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03538cam a2200589 a 4500
001 66560
003 CZ ZlUTB
005 20190826004420.0
007 ta
008 121211s2012 xr e 001 0 cze
015 |a cnb001860318 
020 |a 9788072611911  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)827258875 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.89  |2 MRF 
080 |a 658.8:159.91  |2 MRF 
080 |a 159.98:659.1  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Lindström, Martin,  |d 1970-  |7 kv2009520752  |4 aut 
245 1 0 |a Vyluxusované mozky :  |b triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /  |c Martin Lindstrom ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Dvořák] 
246 3 0 |a Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2012 
300 |a 287 s. ;  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
520 |a Marketingový poradce poukazuje na triky a pasti, které využívají obchodní společnosti k tomu, aby nás přinutili zakoupit si jejich výrobky. 
520 |a Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu. Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze. Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a cílený marketing  |7 ph486125  |2 czenas 
650 0 7 |a neuromarketing  |7 ph616003  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie reklamy  |7 ph158335  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |2 czenas 
650 0 9 |a target marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a neuromarketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumers  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
765 0 |t Brandwashed  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 25 
993 |a 201301  |b 4 
998 |a 005539623 
999 |c 66560  |d 66560 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138LINDSTROMM  |7 0  |8 BOOK  |9 120440  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2013-01-03  |l 1  |o 339.138/LINDSTROM,M.  |p 420010147503  |r 2019-08-26  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138LINDSTROMM  |7 0  |8 BOOK  |9 120441  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2015-05-21  |l 15  |m 1  |o 339.138/LINDSTROM,M.  |p 420010160247  |r 2024-02-12  |s 2024-01-22  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138LINDSTROMM  |7 0  |8 BOOK  |9 120442  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2015-05-21  |l 15  |m 6  |o 339.138/LINDSTROM,M.  |p 420010160248  |r 2022-03-21  |s 2022-03-15  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04