Jak zvýšit úspěšnost jednání se zákazníky firmy Mariatrans

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teplý, Petr (Dissertant)
Other Authors: Mikuláštík, Milan, 1945-2014 (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2001
Subjects:
Physical Description: 78 listů.

Cover

LEADER 01204ctm a22003017a 4500
001 6636
003 CZ ZlUTB
005 20190825232109.0
008 011026s2001^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
100 1 |a Teplý, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Jak zvýšit úspěšnost jednání se zákazníky firmy Mariatrans  |h [rukopis] /  |c Petr Teplý ; [vedoucí práce Milan Mikuláštík] 
260 |a Zlín,  |c 2001 
300 |a 78 listů. 
650 0 4 |a Mariatrans (firma) 
650 0 7 |a interpersonální komunikace  |7 ph121153  |2 czenas 
650 0 7 |a jednání  |7 ph121337  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní jednání  |7 ph123553  |2 czenas 
650 0 4 |a Psychologie 
650 0 4 |a zákazníci 
650 0 4 |a ÚME 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Mikuláštík, Milan,  |d 1945-2014  |7 xx0004597  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 6636  |d 6636 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001TEPLÝP  |7 0  |8 MANUS  |9 11058  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5655/D  |o D2001/TEPLÝ,P.  |p 420019005655  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12