Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu

Autor se snaží představit nový přístup v oblasti marketingu - tzv. medonosný marketing, který je založen na pravidelné komunikaci firem se zákazníky při řešení jejich problémů, využití informačních technologií a efektivitě, díky níž můžeme ušetřit finanční prostředky. Příručka obsahuje nejen princip...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kuchař, Vladimír (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2012
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500247
Physical Description: 176 s. : il., 1 portrét ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03014cam a2200457 a 4500
001 64200
003 CZ ZlUTB
005 20240829150155.0
007 ta
008 120507s2012 xr a f 001 0 cze d
015 |a cnb002371217 
020 |a 9788026500247  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)806199736 
040 |a OSA001  |b cze  |d OLA001  |d ABA001  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Kuchař, Vladimír  |7 osa2012697241  |4 aut 
245 1 0 |a Medonosný marketing :  |b přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu /  |c Vladimír Kuchař 
246 3 0 |a Přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu 
246 3 0 |a Návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b BizBooks,  |c 2012 
300 |a 176 s. :  |b il., 1 portrét ;  |c 23 cm 
500 |a Obsahuje rejstřík 
520 9 |a Autor se snaží představit nový přístup v oblasti marketingu - tzv. medonosný marketing, který je založen na pravidelné komunikaci firem se zákazníky při řešení jejich problémů, využití informačních technologií a efektivitě, díky níž můžeme ušetřit finanční prostředky. Příručka obsahuje nejen principy medonosného marketingu, ale podstatná část knihy se soustředí na konkrétní rady a postupy (např. přehled základních otázek marketingu, vyznání se v myšlení zákazníků, vedení komunikace se zákazníky, vytvoření systému medonosného marketingu, využití moderních technologií, udržení zákazníků atd.). Text je doplněný případovými studiemi 
520 9 |a Představení nového postupu v oblasti marketingu. Rady, jak vytvořit účinný marketingový systém 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media - BizBooks 
992 |a BK  |b SK  |d 24 
999 |c 64200  |d 64200 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KUCHAŘV  |7 0  |8 BOOK  |9 116506  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2012-05-15  |l 1  |o 339.138/KUCHAŘ,V.  |p 420010144336  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KUCHAŘV  |7 0  |8 BOOK  |9 116507  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2012-05-15  |l 31  |m 8  |o 339.138/KUCHAŘ,V.  |p 420010144337  |q 2024-12-06  |r 2024-11-06  |s 2024-11-06  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 1  |2 udc  |4 0  |6 339138KUCHAŘV  |7 0  |8 BOOK  |9 116508  |a UTBZL  |b UTBZL  |d 2013-05-21  |l 1  |o 339.138/KUCHAŘ,V.  |p 420010148972  |r 2020-01-21  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Z: nahrazeno 420010182599;  |y 08