Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+

Marketing zaměřený na seniory je poměrně mladý trend, který je zatím stále třeba rozvíjet a obohacovat o nové reflexe. Je třeba odstranit spotřebitelské bariéry a efektivně řídit marketingové aktivity zaměřené na cílovou skupinu spotřebitelů ve věku 50+. Německý specialista na generační marketing se...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Reidl, Andreas (Author)
Other Authors: Rykrová, Renáta (Translator), Vaňourková, Alice (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2012
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500186
Physical Description: 256 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03608cam a2200529 a 4500
001 63814
003 CZ ZlUTB
005 20240829145922.0
007 ta
008 120328s2012 xr a e 001 0 cze
015 |a cnb002357533 
020 |a 9788026500186  |q (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h ger 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.9  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Reidl, Andreas  |7 xx0148020  |4 aut 
245 1 0 |a Senior - zákazník budoucnosti :  |b marketing orientovaný na generaci 50+ /  |c Andreas Reidl ; [překlad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková] 
246 3 0 |a Marketing orientovaný na generaci 50+ 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b BizBooks,  |c 2012 
300 |a 256 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
500 |a Přeloženo z němčiny 
500 |a Obsahuje rejstřík 
520 9 |a Marketing zaměřený na seniory je poměrně mladý trend, který je zatím stále třeba rozvíjet a obohacovat o nové reflexe. Je třeba odstranit spotřebitelské bariéry a efektivně řídit marketingové aktivity zaměřené na cílovou skupinu spotřebitelů ve věku 50+. Německý specialista na generační marketing se snaží popsat fenomén marketingu pro zákazníky generace 50+. Rozebírá životní styl a zvyklosti seniorů, oblasti zisku vztahující se k této cílové skupině. Představuje produkty a služby, které je výhodné starším lidem nabízet, ale také opatření a strategie, s jejichž pomocí lze zákazníky 50+ přesvědčit o koupi zboží. Celkově se snaží kniha změnit pohled na seniory. Dokázat na základě shromážděných informací, že právě starší generace svojí spotřebou udržuje pracovní místa i ekonomický výkon země, podporuje trh 
520 9 |a Seznámení s marketingem zaměřeným na generaci zákazníků ve věku nad 50 let. Tento trend usiluje o produkci a marketingové aktivity, které by plně využívaly spotřebitelskou sílu seniorů 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a senioři  |7 ph117267  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a older people  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Rykrová, Renáta  |7 xx0110254  |4 trl 
700 1 |a Vaňourková, Alice  |7 mzk2007385897  |4 trl 
765 0 |t Seniorenmarketing  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media - BizBooks 
992 |a BK  |b SK  |d 31 
901 |b 9788026500186  |f 1. vyd.  |o 20120417 
999 |c 63814  |d 63814 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138REIDLA  |7 0  |8 BOOK  |9 115811  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2012-04-20  |o 339.138/REIDL,A.  |p 420010143925  |r 2019-08-26  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138REIDLA  |7 0  |8 BOOK  |9 115812  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2012-04-20  |l 32  |m 7  |o 339.138/REIDL,A.  |p 420010143926  |r 2024-05-11  |s 2024-03-02  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138REIDLA  |7 0  |8 BOOK  |9 115813  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2012-07-03  |l 1  |m 8  |o 339.138/REIDL,A.  |p 420010145661  |q 2028-12-31  |r 2019-08-26  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138REIDLA  |7 0  |8 BOOK  |9 115814  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-05-21  |l 2  |m 1  |o 339.138/REIDL,A.  |p 420010148971  |r 2023-09-01  |s 2019-11-20  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Převod FaME: Pavla Staňková, 31.8.2023  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138REIDLA  |7 0  |8 BOOK  |9 115815  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-09-26  |l 5  |m 3  |o 339.138/REIDL,A.  |p 420010150362  |r 2024-05-02  |s 2024-02-09  |v 369.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Převod FaME, Pavla Staňková, 19.11.2019  |y 04