Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+

Marketing zaměřený na seniory je poměrně mladý trend, který je zatím stále třeba rozvíjet a obohacovat o nové reflexe. Je třeba odstranit spotřebitelské bariéry a efektivně řídit marketingové aktivity zaměřené na cílovou skupinu spotřebitelů ve věku 50+. Německý specialista na generační marketing se...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Reidl, Andreas (Author)
Other Authors: Rykrová, Renáta (Translator), Vaňourková, Alice (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : BizBooks, 2012
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026500186
Physical Description: 256 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Marketing zaměřený na seniory je poměrně mladý trend, který je zatím stále třeba rozvíjet a obohacovat o nové reflexe. Je třeba odstranit spotřebitelské bariéry a efektivně řídit marketingové aktivity zaměřené na cílovou skupinu spotřebitelů ve věku 50+. Německý specialista na generační marketing se snaží popsat fenomén marketingu pro zákazníky generace 50+. Rozebírá životní styl a zvyklosti seniorů, oblasti zisku vztahující se k této cílové skupině. Představuje produkty a služby, které je výhodné starším lidem nabízet, ale také opatření a strategie, s jejichž pomocí lze zákazníky 50+ přesvědčit o koupi zboží. Celkově se snaží kniha změnit pohled na seniory. Dokázat na základě shromážděných informací, že právě starší generace svojí spotřebou udržuje pracovní místa i ekonomický výkon země, podporuje trh
Seznámení s marketingem zaměřeným na generaci zákazníků ve věku nad 50 let. Tento trend usiluje o produkci a marketingové aktivity, které by plně využívaly spotřebitelskou sílu seniorů
Item Description: Přeloženo z němčiny
Obsahuje rejstřík
ISBN: 9788026500186