Marketing pro začátečníky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Foret, Miroslav (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Edika, 2012
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788026600060
Physical Description: viii, 184 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01683cam a2200397 a 4500
001 63785
003 CZ ZlUTB
005 20240829145909.0
007 ta
008 120206s2012 xr a e 001 0 cze
015 |a cnb002341219 
020 |a 9788026600060  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)780139657 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Foret, Miroslav  |7 xx0017069  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing pro začátečníky /  |c Miroslav Foret 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Edika,  |c 2012 
300 |a viii, 184 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
500 |a Na obálce a hřbetu uvedeno jako 3., aktualiz. vyd. 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
521 8 |a Určeno manažerům a podnikatelům, kteří s marketingem začínají, též studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media 
992 |a BK  |b SK  |d 35 
901 |b 9788026600060  |f 3., aktual. vyd.  |g V tiráži uvedeno chybně 1. vyd.  |o 20120220 
999 |c 63785  |d 63785 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138FORETM  |7 0  |8 BOOK  |9 115740  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2012-04-18  |l 3  |o 339.138/FORET,M.  |p 420010143905  |r 2024-04-02  |s 2024-03-28  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138FORETM  |7 0  |8 BOOK  |9 115741  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2012-04-18  |l 51  |m 15  |o 339.138/FORET,M.  |p 420010143906  |r 2024-02-05  |s 2024-01-18  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04