catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Search
Analýza minulé a současné popt...
Analýza minulé a současné poptávky a prognóza prodeje výrobků firmy Lonka, a.s. Příbor bakalářská diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Baroš, Marek
(Dissertant)
Other Authors:
Habusta, Ludvík
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
1997
Subjects:
Lonka Příbor
marketingový management
marketingový výzkum
cenová politika
marketing management
marketing research
price policy
bakalářské práce
bachelor's theses
Physical Description:
61, [4] listy : il. ; 30 cm
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba cen v podmínkách experimentu diplomová práce
by: Hien, Phan Duy
Published: (1988)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Cenová regulace z pohledu tuzemské, komunitární a mezinárodní úpravy a ochrany investic
by: Bělohlávek, Alexander J., 1968-, et al.
Published: (2008)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Jídelní příbor - Wave
by: Záruba, Josef
Published: (2008)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Influence of Cognitive Factors on Consumers’ Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention = Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr : teze disertační práce
by: Shaw, Sayanti
Published: (2023)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Influence of Cognitive Factors on Consumers’ Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention = Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr : disertační práce
by: Shaw, Sayanti
×
Loading...