Sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference (KO)MÉDIA recenzované příspěvky účastníků konference 21.-22.10.2009

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Authors: (KO)MÉDIA Zlín, Česko), Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Format: Electronic
Language: Slovak
Czech
English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2010
Subjects:
ISBN: 9788073189037
Physical Description: 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02688cam a2200637 a 4500
001 63342
003 CZ ZlUTB
005 20240911210042.0
006 m d
007 co cg
008 100721s2010 xr a fs 100 0 slo
015 |a cnb002116506 
020 |a 9788073189037 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a slo  |a cze  |a eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 17  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (062.534)  |2 MRF 
080 |a (0.034.44)  |2 MRF 
111 2 |a (KO)MÉDIA  |n (4. :  |d 2009 :  |c Zlín, Česko)  |7 olak2011656298 
245 1 0 |a Sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference (KO)MÉDIA  |h [elektronický zdroj] :  |b recenzované příspěvky účastníků konference 21.-22.10.2009 
246 3 |a (KO)MEDIA 
246 3 0 |a (KO)MÉDIA 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati,  |c 2010 
300 |a 1 CD-ROM :  |b barev. ;  |c 12 cm 
500 |a Název z disku 
500 |a Pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 
538 |a Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader 
546 |a Část. český a anglický text 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |x etické a morální aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |x ethical and moral aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
655 7 |a sborníky konferencí  |7 fd133333  |2 czenas 
655 7 |a CD-ROM  |7 fd133955  |2 czenas 
655 9 |a proceedings of conferences  |2 eczenas 
655 9 |a CD-ROM  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
901 |f [1. vyd.]  |o 20101207 
999 |c 63342  |d 63342 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_227  |7 0  |8 DIGIT  |9 115218  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 036  |d 2012-03-08  |l 1  |o EBOOK 227  |p 420010136559  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_226  |7 0  |8 DIGIT  |9 115219  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2012-03-08  |o EBOOK 226  |p 420010136558  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01